سیرک آئویی دلقک(@∆@)
وضعیت من ساعت چار و نیم صبح چون حوصلم سر رفته
با خط چشمی که جوگیر شدم خریدم و هیچوقت استفاده نشد...
فعلا اینا رو بگیرید تا اینجا خلوت نشه چون معلوم نیست کارم کی تموم شه😞😞 شاید اصلا هیچوقت تموم نش...
هدایت شده از ᥨia ︪︩daily^᪲