عباسپرست(:
ولی خب من برای محرم و احترامی که تو شهرم برای محرم میذارن، تمام رسمو رسومِ قشنگی که فقط و فقط عش
واقعا چه خوب که این شهر به دنیا اومدم و همینجا بزرگ شدم:)🥺