🌃ویژه شب هشتم #محرم🏴
▪️ السلامُ عَلَيكَ يا أوَّلَ قَتيل مِن نَسلِ خَيرِ سَليل🌾
💠شب "هشتم محرم"
شب حضرت علی اکبر(ع)🖤
اولین "شهید کربلا" 🌹
میگن "باب الحواحج"🤲🏻
🤲🏻خدایا..!!!!🤲🏻
✳️امشب به حرمت
💓"جوان امام حسین(ع)"💓
🤲🏻هر "جوانی هر حاجتی داره" 🤲🏻
🤲🏻"برآورده به خیرکن"🤲🏻
🤲🏻"نذار هیچ آرزویی آرزو بمونه".. 🤲🏻
🤲🏻إن شاءالله 🤲🏻
🤲🏻💗آمین مهربانم💗🤲🏻
🖤محرمیباشکوه🖤
🏴 #ما_ملت_امام_حسینیم 🚩
🌾 #نسل_حسینی 🌹
_🍃🌸🍃_
╭─┅═ঊঈ🏴ঊঈ═┅─╮
🆔 @ABDOLAHABAD
╰─┅═ঊঈ🏴ঊঈ═┅─╯
40.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌃ویژه شب هشتم #محرم🏴
▪️ السلامُ عَلَيكَ يا أوَّلَ قَتيل مِن نَسلِ خَيرِ سَليل🌾
🖤 #حضرتعلیاکبر🖤
💠دیدم اعضای تنت را جگرم سوخت علی
پاره های بدنت را جگرم سوخت علی
ناگهان زانویم افتاد زمین چون دیدم
طرز چانه زدنت را جگرم سوخت علی
چه کنم عمه نبیند بدن حمزه ای اَت
مُثله دیدم بدنت را جگرم سوخت علی
لخته خونی که برون از گلویت آوردم
ریخت خون دهنت را جگرم سوخت علی
باورم نیست که جسمت ز نظر پنهان است
نیزه بینم کفنت را جگرم سوخت علی
یوسفم ،کاش که می شد به میان حرمت
ببرم پیرهنت را جگرم سوخت علی
آن لبانی که اذان گفت، بهم ریخته است
خُرد بینم دهنت را جگرم سوخت علی
داغ پرپر شدنت جای خود، امّا بینم
داغ بی سر شدنت را جگرم سوخت علی
این همه نیزه میان بدنت گم شده است
با که گویم محنت را جگرم سوخت علی
از همان دور شنیدم رجزت را پسرم
این حسین و حسنت را جگرم سوخت علی
نعرة حیدری و نالة یا زهرایت
می شنیدم سخنت را جگرم سوخت علی
نشد آخر لب عطشان تو را آب دهم
چه کنم سوختنت را جگرم سوخت علی
گر نیایند جوانان حرم یاری من
که بَرَد خیمه تنت را جگرم سوخت علی💠
╭─┅═ঊঈ🏴ঊঈ═┅─╮
🆔 t.me/ABDOLAHABAD
╰─┅═ঊঈ🏴ঊঈ═┅─╯
هدایت شده از 🇮🇷☫اخبارعبداللهآباد☫🇮🇷
📣توجه📣
به اطلاع اهالی گرامی واهالی و خیرین مقیم شهرهای دیگر میرساند که:
با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری سالارشهیدان أباعبدالله الحسین علیه السلام ، جهت برگزاری مراسم تعزیه خوانی و شبیه خوانی بزرگ عبدالله آباد و سایر مراسم دیگر در #مسجدچهاردهمعصومعبداللهآباد ،در بعضی از مراسم ها ، باتوجه به کم بودن ظروف (کاسه استیل،دیگ مسی،اجاق گاز،قاشق،فلاکس چای و....) جهت پذیرایی مهمانان مجالس با مشکل مواجه شده است...
ازهمه کسانی که به هر نحوی که میتوانند کمک کنند تقاضا میشود که کمک های خود را به اعضای هیئت امناء(جناب آقای حاج محمد رجایی فرزندحاج رحمت الله )تحویل نمایند ویا کمک های نقدی خود را به حساب بانکی مسجد به شماره حساب پست بانک :
1000138005177
وشماره کارت :💳
6277601351296502
به نام جناب آقای حاج محمدرجایی
واریز نمایند.
لطفأ به همه کسانی که میشناسید اطلاع رسانی نمایید.
🙏🏻باتشکر هیئت امنای مسجدچهارده معصوم عبدالله آباد
╭─┅═ঊঈ🕋ঊঈ═┅─╮
🆔 @ABDOLAHABAD
╰─┅═ঊঈ🕋ঊঈ═┅─╯