خیلی سخت پیش میاد ادمیو خیلی دوست داشته باشم، خیلی سخت، ولی اگه کسیو دوست داشته باشم تا همیشه دارم، هرکاریم کنع باز دوسش دارم، اینم جزو حماقتای منه متاسفانه....
حالم خوب نیس، خیلی وقته خوب نیس، کاش وقتی یسریا میگفتن چیکار کنیم برات میگفتم کاش بغلم کنید...