من کلا مدلمه، اگه کسیو دوست داشته باشم تا همیشه دارم، ولش نمیکنم، تا ولم نکنه، ولی هستن ادمایی کع از چشم میوفتن...
شایدم اشتباه از من بود،قرار نیس صرف دوست داشتن بخام کسیو بزور تو زندگیم نگه دارم
*کلی میگم..
میخندم، با رفیقام حرف میزنم،بیرون میرم مثل بقیه زندگی میکنم و اکثر اوقاتی که همه فکر میکنن حالم خوبه دارم گریه میکنم، چیزی نیست، من از درون داغونم...
خون دست یه ادم عادی بود بعد پنج دیقه بند میومد
نه اینکه دو سه ساعت یسره خون بیاد...
چیمون عادیه این عادی باشه..