میخندم، با رفیقام حرف میزنم،بیرون میرم مثل بقیه زندگی میکنم و اکثر اوقاتی که همه فکر میکنن حالم خوبه دارم گریه میکنم، چیزی نیست، من از درون داغونم...
خون دست یه ادم عادی بود بعد پنج دیقه بند میومد
نه اینکه دو سه ساعت یسره خون بیاد...
چیمون عادیه این عادی باشه..
برو بگرد، قشنگ دوراتو بزن، کسیو مثل من پیدا کردی، که اینجوری از خودشو زندگیش واست بگذرع بیا حرف بزنیم...