خون دست یه ادم عادی بود بعد پنج دیقه بند میومد
نه اینکه دو سه ساعت یسره خون بیاد...
چیمون عادیه این عادی باشه..
برو بگرد، قشنگ دوراتو بزن، کسیو مثل من پیدا کردی، که اینجوری از خودشو زندگیش واست بگذرع بیا حرف بزنیم...