هدایت شده از پناهِ احساس؛
نه من روی گوشی نخوابیده بودم
اتفاقا میتونستم چند ساعت بعد جوابتو بدم
اما یهو خودمو دیدم که در صدم ثانیه پیامت رو دیده و سین زده . .
هدایت شده از پناهِ احساس؛
اوج تنهایی یا دلتنگی یا هر چیزی که اسمشو میذارید برای من رسیده به قسمتِ″هر نوتیفی میاد فک میکنم نوتیف اونه″
اگر می توانستم تورا از غم ها دور نگه میداشتم و کاری میکردم ک هیچگاه اشك از چشمانت سرازیر نشود،مگر برای خنده های بی وقفه.
نمیدونم نتیجه کدوم کارم بود، ولی خدایا دمت گرم، خیلی وقت بود حال خوبو تجربه نکرده بودم....
ادمی که یهو وسط خنده تو سکوت فرو میره و جدی میشه نه مودیه نه روانی، فقط یاد یه خاطره افتاده؛