نمیدونم نتیجه کدوم کارم بود، ولی خدایا دمت گرم، خیلی وقت بود حال خوبو تجربه نکرده بودم....
ادمی که یهو وسط خنده تو سکوت فرو میره و جدی میشه نه مودیه نه روانی، فقط یاد یه خاطره افتاده؛
گیرم که فردا سپیده سر زند و روزگار به کام شود؛
با غم آنها که برای ما جان داده اند چه باید کرد...