اون چیزی که بقیه در باره مشکلاتم میدونن، یک صدم مشکلاتمم نیس، من خیلی وقته در باره اکثر مشکلام با کسی حرف نمیزنم...
هدایت شده از خانوم ِعکاس : )
ازم پرسیدند چیزی هست خوشحالت کنه؟
و من به تو فکر کردم:)
سرم گاهی اوقات جوری درد میگیره، که دلم میخاد جا در جا خودمو بکشم از دست دردش راحت شم...