اون چیزی که بقیه در باره مشکلاتم میدونن، یک صدم مشکلاتمم نیس، من خیلی وقته در باره اکثر مشکلام با کسی حرف نمیزنم...
هدایت شده از خانوم ِعکاس : )
ازم پرسیدند چیزی هست خوشحالت کنه؟
و من به تو فکر کردم:)
سرم گاهی اوقات جوری درد میگیره، که دلم میخاد جا در جا خودمو بکشم از دست دردش راحت شم...
رفتارم با ادمای مهم زندگیم رو ملاک قرار ندید، من برا ادمای رندوم زندگیم نه وقتی میزارم نه اهمیتی برام دارن، نه ناراحت شدنشون مهمه نه خوشهال شدنشون؛