من شکستم ، که نیفتد ترکی بر دل تو
نشد آرام دلت؟ باز بگو ، میشکنم
من دوست نداشتم؟!
من از تلفن صحبت کردن بدم میومد اما با تو بیشتر از یه ساعت حرف میزدم.
اینکه در طول شب هزار بار از خواب بپری و از اشفتگی ذهنت نتونی اروم و یسره بخابی و بین هربار از خاب پریدن اشکات در بیاد، واقعا چیز وحشتناکیه...
اینکه یسره به رفتارای بی ارزش ادما فک کنی، واقعا مزخرف و مسخرس،حالا من ممکنه ساعت ها به یه حرف یه ادم فکر کنم،اخرم به نتیجه نرسم؛
-آیمآه؛
حالا من بگم اره خوابیدم،شماها اگه دوست ندارید دروغ بشنوید باور نکنید...
البته، چشام گویای همه چیزه...