من تونستم یاد بگیرم به ادما وابسته نشم، مثل الان که بجز تعداد محدودی به بقیه وابسته نیستم، شمام یاد بگیرید
ترک ادمایی که بهشون وابستمم برام راحت تر شده..
اگه دنیا باب میل من عمل میکرد،الان کنار کسایی که دوسشون دارم بین الحرمین بودم نه تهران...