بشدت ادمه:
«یا خدا چیکار کردم چی گفتم، ناراحت شدن ازم؟چرا جوابمو نمیدن، نکنه چیزی شده»
ای هستم متاسفانه...
هرجور فکر میکنم، قطعا در اینده بچه ای که من مادرشم کسیو خورد نمیکنع و به احساسات ادما احترام میزارع؛
ینی سعیمو میکنم اینجوری باشه...
هدایت شده از النحیـط• ☫🇮🇷
هرکسی از تعرض به کشورِ خود شاد باشد انگار از تجاوزِ به مادرش شاد است.