بشدت ادمه:
«یا خدا چیکار کردم چی گفتم، ناراحت شدن ازم؟چرا جوابمو نمیدن، نکنه چیزی شده»
ای هستم متاسفانه...
هرجور فکر میکنم، قطعا در اینده بچه ای که من مادرشم کسیو خورد نمیکنع و به احساسات ادما احترام میزارع؛
ینی سعیمو میکنم اینجوری باشه...
هدایت شده از النحیـط• ☫🇮🇷
هرکسی از تعرض به کشورِ خود شاد باشد انگار از تجاوزِ به مادرش شاد است.
با ادمای احمق نمیشه بحث کرد، اصن اهمیتی ندارع که بهشون حقو باطل رو بفهمونید،صلاحشون تو نفهمیدنه