نسل ما، همه چی دیدیم بدبختی فقر...
ولی یه پدر داشتیم که مراقبمون بود، نسل بعد ما، همونم ندیدن، اونا بدبخت ترن...
چرا من خریت کردم گفتم الان حوصله ندارم نرفتم بیت؟
چرا این حماقتو کردم که تا اخر عمرم حسرت به دل دیدن رهبر بمونم؟
وای خدا خدا خداااا
میتونید بخندید و پایکوبی کنید وقتی ما عذاداریم
ب وقتش تک تکتونو اتیش میزنیم حرومزاده ها...