باشه اقای پزشکیان،باشه،حالا هی اویزون اینو اون شو که حرفتو جمع کنن،این حرفت هیچوقت جمع نمیشه
-آیمآه؛
جوری حالم خوب نیست، که دلم یه بغل میخاد که چندین ساعت توش گریه کنم...
مرسی از بغلی که برا بار چندم گزاشت توش گریه کنم...
ولی من خوب نشدم...
هدایت شده از مُکْتَشـِفْ ؛
اشبه الناس به رهبر شهیدمون باید رهبر بشه خو،،
اگه حرف درست نمیکنین : صالحٌ ابنُ صالح... :)