هدایت شده از مُکْتَشـِفْ ؛
اشبه الناس به رهبر شهیدمون باید رهبر بشه خو،،
اگه حرف درست نمیکنین : صالحٌ ابنُ صالح... :)
-آیمآه؛
_
« من که از بچگی یا علی گفتمو قدم از قدم برداشتم،در تمام عمرم تکیه گاهم علی است »
-آیمآه؛
اشبه الناس به رهبر شهیدمون باید رهبر بشه خو،، اگه حرف درست نمیکنین : صالحٌ ابنُ صالح... :)
خداروشکر،بهترین کسی که میتونست انتخاب بشه..
هدایت شده از - پیکربندی >
بزودی کام جهان شیرین ز عسل خواهد شد
بعد از علی ، مجتبی شیر جمل خواهد شد