همیشه کارایی رو میکنم و چیزایی رو میبینم که میدونم اذیتم میکنع
ولی میکنم،خریته دیگه،چیه پس...
هدایت شده از مُکْتَشـِفْ ؛
تو این روزا، من گرد و خاک کف خیابون به لباسمه،،
تو گرد و خاک اکلیل و سرنج، ما مثل هم نیستیم :/
-آیمآه؛
همیشه کارایی رو میکنم و چیزایی رو میبینم که میدونم اذیتم میکنع ولی میکنم،خریته دیگه،چیه پس...
هرچی کمتر بدونی، کمتر اذیت میشی...
فَانْتَقَمْنَا مِنَ الَّذِينَ أَجْرَمُوا ۖ وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ...
هدایت شده از • گرامیترین•
تـو را مولانا سروده ، شجریان خوانده ، مشکاتیان نواخته . .
فرشچیان کشیده و شاملو نوشته است : )