فَانْتَقَمْنَا مِنَ الَّذِينَ أَجْرَمُوا ۖ وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ...
هدایت شده از • گرامیترین•
تـو را مولانا سروده ، شجریان خوانده ، مشکاتیان نواخته . .
فرشچیان کشیده و شاملو نوشته است : )
امسال موقع سال تحویل
میخام بگیرم بخابم
هرسال بودمو دعا خوندم سال نحس تموم شد، امسال میخابم ببینم چی میشه..