فَانْتَقَمْنَا مِنَ الَّذِينَ أَجْرَمُوا ۖ وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ...
هدایت شده از • گرامیترین•
تـو را مولانا سروده ، شجریان خوانده ، مشکاتیان نواخته . .
فرشچیان کشیده و شاملو نوشته است : )
امسال موقع سال تحویل
میخام بگیرم بخابم
هرسال بودمو دعا خوندم سال نحس تموم شد، امسال میخابم ببینم چی میشه..
ــ برگشتم یه نگاه به عقب کردم
به کل این یک سال
دیدم هرچیم بود با غمه غصه عو شادیو هرچی، همش گذشت
قبل این گذشته، این میگذرع، بعد اینم میگذرع، پس هیچی ارزششو ندارع،فقط بایدیکم صبوری کنیم و بسپریم دست خدا...