ــ برگشتم یه نگاه به عقب کردم
به کل این یک سال
دیدم هرچیم بود با غمه غصه عو شادیو هرچی، همش گذشت
قبل این گذشته، این میگذرع، بعد اینم میگذرع، پس هیچی ارزششو ندارع،فقط بایدیکم صبوری کنیم و بسپریم دست خدا...
وضعیت اعصاب روانم جوریه که بهم بگی پخ میگیرم تا جایی که بشع میزنمت و سرت داد میزنم..