کسی که دوستون داره رو اذیت نکنید؛ اگه نمیتونید اون حس خوب رو بهش بدید فقط بذارید برید و دور شید چون فقط با بودنتون به روحش آسیب میزنید، احساس آدمارو جدی بگیرید و مراقب آرامش زندگیشون باشید چون وقتی ضربه بخورن میشکنن، خورد و پوچ میشن و همون آدمای پوچ ترسناک ترین و تنها ترین میشن.
چشمها غالبا آنچه را که سعی داریم با زبان انکار کنیم ؛ بیپروافریادمیزنند.