-آیمآه؛
آنان که علی را خدا میدآنند کُفرش به کنار،عجب خدایی دآرند..
چقد رو اعصابمه این جمله
صرفا جهت این گذاشتمش کع تو ناشناس نظرتون رو دربارش بپرسم، وگرنه که از اساس مشکل داره، چیزاییم که دربارش خوندم باعث میشه اعصاب خوردیم بیشتر شه😂🤦🏻♀...