کاش آدمای دورمون وقتی میدیدن داغونیم
در حد یه بغل یه محبت یا حتی گفتن یه جمله" خوبی "سعیشونو میکردن حالمونو بهتر کنن
من واقعا از کسی توقع اینو ندارم بیاد ببرتم فلان جا فلان قدر خرج کنه
ولی این چن تا کار از ادمایی که براشون همه کار کردم که بر میاد....
هیچوقت نتونستم اون کسی که از همه بیشتر بهم شبیه رو پیدا کنم
هیچوقت نتونستم اون رفیقی که مثل خواهر باشه برام رو داشته باشم
هیچوقت نشد کسی جای خواهر نداشته رو برام پر کنه
خدایا واقعا ممنونم....
-آیمآه؛
کاش اون دستم که باهاتون دست داد میشکست....
کاش اون دستم که باهاتوم دست داد میشکست²
تو حتی اگه پونصد بارم یچیزیو بگی و فک کنی نگفتی
من برا پونصدمو یکمین بار واکنش نشون میدم و اصن به روی خودم نمیارم هزار بار برام تعریف کردی
که فقط تو ذوقت نخورع
ولی هیچکس برا من اینجوری نبودع