-آیمآه؛
کاش اون دستم که باهاتون دست داد میشکست....
کاش اون دستم که باهاتوم دست داد میشکست²
تو حتی اگه پونصد بارم یچیزیو بگی و فک کنی نگفتی
من برا پونصدمو یکمین بار واکنش نشون میدم و اصن به روی خودم نمیارم هزار بار برام تعریف کردی
که فقط تو ذوقت نخورع
ولی هیچکس برا من اینجوری نبودع
من همیشه سعی میکنم وقتی حتی بحث تموم شدع یه نقطه بفرستم که نگه سین زد جواب نداد
ولی از یه جایی به بعد دیگه برام مهم نیس
منو به اونجاعه نرسونین
همیشه سعی کردم دل کسیو نشکونم
کسیو مسخرع نکنم
اشک کسیو در نیارم
حلال کنین اگه ناخواسته کردم اینکارو
آدم اگه کسیو دوسم داشته باشه
تا پنجاه بارم بهش فرصت اشتباه بدع
پنجاهو یکمین بار خسته میشعو میبرع
هدایت شده از هِنآس.
هرچی به تولدم نزدیک میشم
افسردگیم شدید تر میشه.
فکر تنها موندن تو اون روز بیشتر ناراحتم میکنه و اونایی که دوسشون دارم و تولداشون به یاد شون بودم فراموشم کنن بدتر عذابم میده💔
-آیمآه؛
کاش اون دستم که باهاتوم دست داد میشکست²
کاش اون دستم که باهاتون دست داد میشکست³
هدایت شده از تـیـٰـام .
اگه به موهام و صورتم دست زدی و هیچی نگفتم بدون واقعا دوست دارم .
-آیمآه؛
اگه به موهام و صورتم دست زدی و هیچی نگفتم بدون واقعا دوست دارم .
و بغلم کردیو چیزی بهت نگفتم بدون اندازع خانوادم برام عزیزی....