آدم اگه کسیو دوسم داشته باشه
تا پنجاه بارم بهش فرصت اشتباه بدع
پنجاهو یکمین بار خسته میشعو میبرع
هدایت شده از هِنآس.
هرچی به تولدم نزدیک میشم
افسردگیم شدید تر میشه.
فکر تنها موندن تو اون روز بیشتر ناراحتم میکنه و اونایی که دوسشون دارم و تولداشون به یاد شون بودم فراموشم کنن بدتر عذابم میده💔
-آیمآه؛
کاش اون دستم که باهاتوم دست داد میشکست²
کاش اون دستم که باهاتون دست داد میشکست³
هدایت شده از تـیـٰـام .
اگه به موهام و صورتم دست زدی و هیچی نگفتم بدون واقعا دوست دارم .
-آیمآه؛
اگه به موهام و صورتم دست زدی و هیچی نگفتم بدون واقعا دوست دارم .
و بغلم کردیو چیزی بهت نگفتم بدون اندازع خانوادم برام عزیزی....
من اونی بودم که همیشه هم با مذهبیا هم با غیر مذهبیا اوکی بودم
از دو طرف هم رفیق صمیمی دارم
وقبول دارم یسری مذهبیا خوب نیستن
و یسری غیر مذهبیام خوب نیستن...