من اونی بودم که همیشه هم با مذهبیا هم با غیر مذهبیا اوکی بودم
از دو طرف هم رفیق صمیمی دارم
وقبول دارم یسری مذهبیا خوب نیستن
و یسری غیر مذهبیام خوب نیستن...
درسته از هر اهنگی جز اهنگ ایرانی خوشم نمیاد
ولی خب یسری اهنگای ترکی تو یه فاز دیگن