من اونی بودم که همیشه هم با مذهبیا هم با غیر مذهبیا اوکی بودم
از دو طرف هم رفیق صمیمی دارم
وقبول دارم یسری مذهبیا خوب نیستن
و یسری غیر مذهبیام خوب نیستن...
درسته از هر اهنگی جز اهنگ ایرانی خوشم نمیاد
ولی خب یسری اهنگای ترکی تو یه فاز دیگن
من میترسم بلاهایی که سر من اوردی رو
سر نفر بعدی هم بیاری
از من ک گذشت با بقیع این کارو نکن....