من که فهمیدم نه بخودتون نه به قولاتون نمیشه اعتماد کرد
ولی اون ادمی که زندگی بقیه رو باهاش به اشتراک میزارین هم یکی مثل شماس
اونم زندگی شمارو با بقیه به اشتراک میزارع
کارما بلاخرع یه جا کار میکنه
دوست عزیزی که اینجا نیستی
حیف شد به هدفت نرسیدی
واقعا حیف شدا
حالا حرص نخور درست میشع
من اونیم ک چنلایی که خیلی برام مهمن رو دومین نفریم که محتواشون رو میبینم
پس اگه دوتا ویو خورد قطعا منم
من انقدی احمق هستم که پونصد بار ضربه خوردم ولی بازم بیخیال نمیشم
تا با چشای خودم نبینم باور نمیکنم....