دوست عزیزی که اینجا نیستی
حیف شد به هدفت نرسیدی
واقعا حیف شدا
حالا حرص نخور درست میشع
من اونیم ک چنلایی که خیلی برام مهمن رو دومین نفریم که محتواشون رو میبینم
پس اگه دوتا ویو خورد قطعا منم
من انقدی احمق هستم که پونصد بار ضربه خوردم ولی بازم بیخیال نمیشم
تا با چشای خودم نبینم باور نمیکنم....