من انقدی احمق هستم که پونصد بار ضربه خوردم ولی بازم بیخیال نمیشم
تا با چشای خودم نبینم باور نمیکنم....
گهگاهی حتی الکی
سعی کنیم به دیگران روحیه بدیم
کی میدونه شاید اون روحیه دادنه یکیو از مرگ نجات داد
تهش جای هممون اینجاس
حرص چیو میزنی؟
به این فک کردی توم مثل بقیه یروز میری زیر کلی خاک؟
و تاوان همه این دل شکستنا رو ازت میگیرن؟!