بزارین یروز بگذرع حداقل
بعد همه چیو بزارین کف دست بقیه
واقعا نمیدونم دیگه به کی میتونم اعتماد کنم...
من آدم ارومیم
تا وقتی پا رو خط قرمزام بزاری
چن باری به حرمت خیلی چیزا حرفی نمیزنم
بار پنجم شیشم دیگه حرمتی نگه نمیدارم
اون رویی رو میبینی که اصلا برات خوشایند نیست
تو از وقتی بی هس میشی که، ببینی به طرفت خیلی رو دادی
اونجاس که دیگه هیچی برات مهم نیس
من همیشه دنبال یه نفر دوم مورد اعتماد میگشتم، هیچوقتم هیچکسو جز زنداییم پیدا نکردم