و اما.....
با وجود تمام اذیتای داییم(کرم ریختناش)
خیلی دوسش دارم
امیدوارم خوشبخت شن....
من میتونم حرفی بهت نزنم
میتونم حتی نگاتم نکنم
ولی تو قطعا اون انرژی منفیه رو ازم میگیری چون بهت حس بد دارم....
میتونم تا صب اخلاقای بدمو برات بشمارم
ولی قطعا تو این همه اخلاق بد یه خوبم هست
همه یه اخلاق خوبم دارن
منم خر نیستم دوست عزیز
میفهمم داری پشت سرم چیکار میکنی
فقط به روت نمیارم اذیت نشی....
یوقتایی هم
ادم یهو یاد یکی میوفته
صد سالم از فوتت بگذرع
من هیچوقت فراموشت نمیکنم
کل بچه گیامو برام خاطره خوب ساختی
نمیدونم چه حکمتی بود که امروز نباشی
ولی همیشه یادت هستم.....
بلاخره قراره یروز منم برم
از این اکانت
از ایتا
از همه پیام رسانا
از گوشی
و حتی شاید از دنیا
ولی ادمایی که بهشون گفتم دوسشون دارمو، تا ابد دوس خواهم داشت