هیچوقت به کسی نگین الکی شاد
چون ممکنع یک دهم درداشم نداشته باشین
فقط اون میخندع که جلب توجه نکنه....
به اندازع، تموم قطرات بارون
تموم گربه های زمین
تموم سلول های بدن انسان ها
تموم برگهای پاییزی
تموم شکوفه های بهار
تموم برف های زمستون
تموم ثانیه های زندگیم
دوست دارم......
خیلی خوب بود
یه پیامه تبریکو مینویسین برا همه همونو میفرستین؟ 😂
و اصن فک نمیکنین هرکی با یه حرفی خوشهال میشه؟!
من خیلی کارا میتونستم برا خیلیاتون بکنم
که خب چون جنبشو ندارین نکردم
پس فقط مشکل من نیستم✅
انقدی که من از گرفتن کتابای اقای حداد پور جهرمی و چن نفر دیگه خوشهال میشم(حتی اگه اون کتابو داشته باشم و خونده باشم)
با هیچ اکسسوری ماگ یا چیزای دیگه خوشهال نمیشم