خیلی خوب بود
یه پیامه تبریکو مینویسین برا همه همونو میفرستین؟ 😂
و اصن فک نمیکنین هرکی با یه حرفی خوشهال میشه؟!
من خیلی کارا میتونستم برا خیلیاتون بکنم
که خب چون جنبشو ندارین نکردم
پس فقط مشکل من نیستم✅
انقدی که من از گرفتن کتابای اقای حداد پور جهرمی و چن نفر دیگه خوشهال میشم(حتی اگه اون کتابو داشته باشم و خونده باشم)
با هیچ اکسسوری ماگ یا چیزای دیگه خوشهال نمیشم
من اگع بخوام میتونم خیلی احساسی باشم
فقط نمیخوام چون برا هرکی احساسمو نشون دادم بهم ضربه زدع....