من اگع بخوام میتونم خیلی احساسی باشم
فقط نمیخوام چون برا هرکی احساسمو نشون دادم بهم ضربه زدع....
من هیچوقت بع قدیمی بودن یا جدید بودن اهنگی دقت نمیکنم
هیچوقت
حتی اگع اون اهنگ برا صد سال پیش باشه
برا من اینکه اهنگ بع دلم بشینع از همه چی مهم ترع....
با رفتن تو
توم تو مغزم یکی شدی کنار بقیه
یروز عزیز ترین بودی
الان بیشتر از همه ازت متنفرم🙃