دستم رو بگیر، هرکجا که دوس داری ببر
من انقدی بهت اعتماد دارم که هرجایی باهات بیام....
تو با یه حرفت
میتونی کاری با من بکنی
که صد نفر اگه همون جمله رو هرروز بگن من به کتفم بگیرمشون....
یسری وقتا
آدم دارع از دردی میسوزه که به هیچکس نمیتونع بگه
به دستو پاش نپیچین که چیزی بگه بعدا خودتون ناراحت شین