تنها رفاقتی که دوس دارم داشته باشم
همون رفاقتیه که نه ده سالگیم داشتم
همون رفقا
همون محبت
همون صمیمیت
همون حرفا
همون روزا
کاش میشد برگردم به گذشتع....
من چن بعدیم
میتونم همزمان چندتا کارو انجام بدم
پس وقتی یچیزی میگیو خودمو به نشنیدن میزنم ینی شنیدنش برام جالب نیس...
-آیمآه؛
من چن بعدیم میتونم همزمان چندتا کارو انجام بدم پس وقتی یچیزی میگیو خودمو به نشنیدن میزنم ینی شنیدنش
به قران یوقتاییم ادم نمیشنوع
اه
همیشع از قضاوت مردم ترسیدم
از این که درموردم بد فک کنن
ولی خب، از این به بعد هرفکری میخاین بکنین، به کتفم✅🗿
من ذهنم درگیر یچیزیع
که مسخره ترین مسئله ممکنع
توروخدا اگه یه حرفیو میزنین کامل بزنین
که بعد از گذشت چن روز بازم رو اعصاب دیگران نرع.....