من ذهنم درگیر یچیزیع
که مسخره ترین مسئله ممکنع
توروخدا اگه یه حرفیو میزنین کامل بزنین
که بعد از گذشت چن روز بازم رو اعصاب دیگران نرع.....
ن بابا فشار عصبی چیه
کار من از فشار عصبی گذشته
من رسما دیوونه شدم
فقط خودمو شاد نشون میدمو میخندم....
واقعا از طرز چت طرف نمیفهمین کیه؟
اکثر رفقام رو تو ناشناسو، نامه ها از طرز چت و استیکراشون میشناسم