ن بابا فشار عصبی چیه
کار من از فشار عصبی گذشته
من رسما دیوونه شدم
فقط خودمو شاد نشون میدمو میخندم....
واقعا از طرز چت طرف نمیفهمین کیه؟
اکثر رفقام رو تو ناشناسو، نامه ها از طرز چت و استیکراشون میشناسم
این جمله«فلانی جونت» خیلی جمله وحشتناکیه
خیلیم تجربشو داشتم متاسفانه
همیشه هم دعوا شده
طرف میاد میگه عه از فلانی جونت چخبر
هیچی دیگه دعوا شروع میشه