واقعا از طرز چت طرف نمیفهمین کیه؟
اکثر رفقام رو تو ناشناسو، نامه ها از طرز چت و استیکراشون میشناسم
این جمله«فلانی جونت» خیلی جمله وحشتناکیه
خیلیم تجربشو داشتم متاسفانه
همیشه هم دعوا شده
طرف میاد میگه عه از فلانی جونت چخبر
هیچی دیگه دعوا شروع میشه
حالا باشه اوکی😂😂
میخوای چیزیو برا کسی بگی بگو مهم نیس
فقط انقد ضایع جفتتون با انگشت اشاره نکنین و نگاه طرف نکنین
خر کع نیس