کاش یسریا شعور داشتن
وقتی میان آدمو وابستع میکنن
یهو یه ماه اف نشن بی هیچ خبری....
اره من همش دارم اینارو میزارم«😂🤦♀🤣» ولی اکثرا برا اینکع معلوم نشه چقد داغونم میزارم
من وقتی حوصله ندارم
بی حوصله حرف میزنم
بی حوصله چت میکنم
بی حوصله جوابتو میدم
پس خاهش میکنم اگه ناراحت میشین حرف نزنین بام