من نمیگم خیلی آدم خوبیم
ن من آدم خوبی نیستم
ولی کاش واقعا یسری خانواده ها حداقل ادم بودنو
فقط ادم بودنو یاد بچه هاشون بدن
که فردا حیوون نشن بیوفتن به جون مردم
بیاین یکم شعور داشته باشیم
نظرتون چیه؟
خیلی چیز خوبیه ها
خیلی
بیاین بریم یاد بگیریم
یسری چیزا ذاتیه
مثل معرفت
شعور، مهربونی.....
هرچیم اداشو دربیاریم مثل اون اصلیه نمیشع
وقتی ادای حال خوبو دربیاری
کم کم خودتم باورت میشه حالت خوبه
امتحان کن
الکی بگو خوبم...