یسری چیزا ذاتیه
مثل معرفت
شعور، مهربونی.....
هرچیم اداشو دربیاریم مثل اون اصلیه نمیشع
وقتی ادای حال خوبو دربیاری
کم کم خودتم باورت میشه حالت خوبه
امتحان کن
الکی بگو خوبم...
یچیزیو
خیلی دلم میخواد به یه بنده خدایی بگم
ولی نمیتونم
چون نمیخام درموردم بد فک کنع
اه