بیش از حد عزیز بودی برام
بیشتر از تصورت
بیشتر از لیاقتت
ممنونم که رفتی
امیدوارم دیگع هیچوقت بر نگردی
چقد یاداوری خاطرات عذابم میدع
چقد حالمو بد میکنع
چه خاطرات بد چه خاطرات خوبی که دیگه هیچوقت نمیتونم تجربشون کنم....
حالا تو هی بگو تقصیر تو نبود
باشه بابا، میدونم تقصیر تو نبود
ارع من قلب شکوندم
من دروغ گفتم
من دورت زدم
من ازت استفادع کردم برا رسیدن به خواسته هات
تو هیچ کاری نکردی....