رفقا
تا چند روز از طرف من فعالیتی تو چنل نمیشه
شاید ادمینا فعالیت کنن
اکانتم به احتمال زیاد دیلیت میخوره
ولی بر میگردم
اگه شمارمو دارین پیامک بدین جواب میدم...
آدم امن چجوریه؟ آدمیِ که تو ضعیف ترین ورژنتو بهش نشون بدی و اون بهت آسیب نزنه :) .