رفقا
تا چند روز از طرف من فعالیتی تو چنل نمیشه
شاید ادمینا فعالیت کنن
اکانتم به احتمال زیاد دیلیت میخوره
ولی بر میگردم
اگه شمارمو دارین پیامک بدین جواب میدم...
آدم امن چجوریه؟ آدمیِ که تو ضعیف ترین ورژنتو بهش نشون بدی و اون بهت آسیب نزنه :) .
نیازمندِ کسی که تمام اتفاقات ریز روزمرهام رو براش تعریف کنم و اونم جوری گوش بده انگار مهمترین چیزِ زندگیشه.️
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موی عزیزم،هیچکدوم از مسائل زندگی من به تو ربطی نداره، لطفا نریز.