-آیمآه؛
ارع بابا من خوبم خیلی خوبممم فقط در دوروز ایندع قطعا معدم سوراخ میشه
پامم دیگه توانایی تکون دادن ندارع
گره خوردن دستها
بی شک جزو قشنگ ترین لحظه هاست
و چه دستهایی که با گرفتن اغاز
و با تنهایی به پایان رسوندن.....
-آیمآه؛
آدم امن چجوریه؟ آدمیِ که تو ضعیف ترین ورژنتو بهش نشون بدی و اون بهت آسیب نزنه :) .
خداروشکر هیچوقت ادم امن زندگیمو پیدا نکردم...
نه من بهت حسودی نمیکنم
هیچوقت
چون چیزی تو خودم میبینم
که شاید صد سال دیگم بهش نرسی...