-آیمآه؛
آدم امن چجوریه؟ آدمیِ که تو ضعیف ترین ورژنتو بهش نشون بدی و اون بهت آسیب نزنه :) .
خداروشکر هیچوقت ادم امن زندگیمو پیدا نکردم...
نه من بهت حسودی نمیکنم
هیچوقت
چون چیزی تو خودم میبینم
که شاید صد سال دیگم بهش نرسی...
غرورمو دوس دارم
دیگه حاضر نیستم برا خیلیا زیر پا بزارمش
چون همیشه اون بازنده عه خودم بودم...